De instructie van de laser

De instructie van de laser

Postby laserkopen » April 2nd, 2018, 5:09 pm

De totale tijd had ik de 200mW laserpen is ingeschakeld, kan niet meer dan 10-15 minuten in zes maanden. Ik had geen idee wat de garantie was maar besloten om Scitower klantenservice en leg mijn situatie. Tot mijn verbazing, ze zei het is een 2-jaar garantie en dat ze stuurden me een nieuwe meteen! Mijn groene laserpen net aangekomen en toen ik het opende zag ik dat het niet werkt. Zoals andere reviewers opmerking de instructies voor een ander model, een met een externe stuur-als aan/uit schakelaar. Het werkelijke model bevoegdheden - zoals sommige zaklampen - door het vastschroeven van het hoofd gedeelte (met laser) ingedrukt totdat de interne veer in het batterijvak comprimeert genoeg om te laten de bodem van de batterij raak een contact aan.
laserkopen
New Member
New Member

Re: De instructie van de laser

Postby laserkopen » April 2nd, 2018, 5:10 pm

De extra lengte zou betekenen dat je niet zou hebben om vastschroeven zo ver voor het maken van contact en sla op. Ik wilde niet dat veel, bijna wat ik heb voor de boring-sighter zelf, maar ik dacht ik ben alleen in voor de over de kosten van de twee dozen van schelpen. Ik gok dat de in de fabriek gemonteerde de eenheid met het hoofd geschroefd alle de weg naar beneden en de groene laser van al haar hele leven. Ik heb zo veel te schroeven en het losschroeven van het hoofd om te controleren waarom het apparaat niet werkt dat ik belde de draden. Ik had om een collega te helpen het hoofd opnieuw af. Ik denk niet dat er veel andere laser/licht dit kleine combo ' s in deze prijsklasse. De hoge dollar batterij lijkt te maken van de dot is een stuk helderder (hey, ik heb iets nodig om de restwaarde van deze!).
Nu kunt u zien waarom dat kleine $30 tool is zijn gewicht in goud waard. Dus dit 500mW laserpen werkte voor mij goed genoeg. Ik readapted deze eenvoudige test nog een keer en uiteindelijk deed wat onderzoek via internet. Het lezen van rond online, meerdere mensen hebben dit probleem. Ik gebruikte dezelfde correctie als Analoge Kind stelde in zijn review. Het voorjaar heb ik verwisseld met die van mij kwam uit een oude UTG zaklamp. Ik schroefde ze in net genoeg om een goede pasvorm, en dat werkte prima voor mij toen ik steek het in het vat. Maar het werkte voor mij. U moet de feitelijke waarneming in met echte kogels uiteindelijk. Na de laser aanwijs mijn geweer, ik was het slaan van een cent op 50 meter (telkens) met een 22 geweer en toepassingsgebied. Ik ben het vergroten van mijn waardering van twee sterren tot vier (verkeerde instructies en trage klantenservice knock off één ster).
Ik had tijd te besteden aan de waarneming van de laserpen als het was uitgeschakeld. Zou ik leg de schuld niet; hij had de juiste aanwijzingen zijn opgenomen in dit model, maar de waarheid is dat ik niet veel aandacht besteed aan hoe je de batterij in. De laatste waarneming is de handleiding met alle bezienswaardigheden. Mijn laserpen werkt niet zo goed, totdat ik ontdekte dat de top had vastgeschroefd te worden om een goede afdichting. Ik kocht de mijne in augustus 2016 (2 dagen geleden). De lente is BEDROEVEND onder ontworpen. Ik vervangen van Viridian het voorjaar met een veer van een LED-zaklamp die ik heb. De kracht die op de dop is ongeveer 10x hoger dan het vroeger was. Ik neem het terug naar het bereik en probeer het opnieuw. Als het werkt, blijf ik het zien, misschien. Sommige mensen denken dat dit toestel ontlaadt de batterij continu ongeacht het licht aan of uit. Een eenvoudige fout van het vergeten te vaak veranderen ze kunnen leiden tot ernstige problemen later. De één dat u een bestelling doet hier een clip en sla.
laserkopen
New Member
New Member

Re: De instructie van de laser

Postby laserkopen » April 2nd, 2018, 5:10 pm

Niet jullie testen van uw producten? De 3000mW blauwe laserpen is krachtig genoeg. Mijn model is de latere versie, waarbij de batterij cap is een druk en draai beweging in plaats van de schroef op het gebied van stijl. De positieve en negatieve contactpunten zijn gemonteerd in de lengte en zijn veer geladen druk op up in de positieve en negatieve ringen onder de kap. Ik heb ook geprobeerd om te draaien van de laser 360 graden, en het bleef op dezelfde plek, dus ik denk dat het in het midden. Dat is niet iets wat ik ben comfortabel met een dragen stuk. Ik kan niet zeggen hoe lang ik moest dat voor dat probleem zou ontwikkelen; Ik verwijder niet mijn wapen uit de holster elke dag.
Dit 3000mW laserpen is niet slecht als je een paar wijzigingen. Hier is hoe het te doen. Volgende, de palen zijn gemakkelijk te gebruiken, maar niet noodzakelijk intuïtief. Als een eerdere recensent noemde, selecteer een spud die kleiner is dan de boring. Het is niet een positieve acties en resultaten in de laser 'knipogen' aan en uit met de bewegingen van je wapen van de barrel. De lens zou altijd zwart aan het einde van de dag. Wanneer in de loop van mijn geweer met een strakke pasvorm wees op een muur van 10 meter afstand heeft de laser een 1-voet diameter van de cirkel op de muur wanneer gedraaid. Controleer het alstublieft zo snel als je het uit de doos en als zijn zichtbaar uit het midden als degene die ik heb ontvangen, stuurt u het terug. Maar elke keer dat ik het heb gedaan gepresenteerd van het probleem. Indien niet voor een niet in het bezit van nul zou dit een van de park home run, maar hebben aan te passen aan het eens een week of meer wanneer het nooit verlaat het spoor wordt een beetje vervelend.
http://laserpen.my-free.website/laserpen-in-je-zak
http://laserpen.beepworld.it/helderheid-van-laserpen.htm
laserkopen
New Member
New Member

Return to Filipinos Overseas