De makers van de laserpointers

De makers van de laserpointers

Postby laserkopen » December 29th, 2017, 1:18 am

Als een opleiding aide, maken ze fotograferen met beide ogen makkelijker om te oefenen, voor het gebruik van de laserpointers. Het heeft ook me geholpen te werken aan mijn trigger controle, kan ik de beweging zien en werken aan gestage mijn doel en die grip stijl is optimaal voor de snuit controle. Als u koopt de laser van de fabrikant, ze bieden gratis Batterijvervanging! De oranje verschijning van doelgericht vensterglas is er om te bezuinigen op verblinding en reflectie. De instructies vertellen u om de schroeven los te draaien die de batterij deur op zijn plaats houden. Ik ontdekte de harde manier dat door alleen het draaien van de hendel linksom op de batterij toegangsdeur geeft u de nodige toegang tot het batterijvak. Wat me verkocht op het stuk is eerst de ergonomie of het gemak om de laser te activeren bij het fotograferen rechts of linkshandig. Het werkt zoals verwacht, waarneming het in was intuïtief.
De eerste keer dat mijn vrouw schoot een pistool de spread was helemaal over de plaats en het uitleggen van de kunst van de laser is slechts het eerste deel van het fotograferen, knijpen de trigger langzaam om het geweer nog steeds tot de kogel branden is laatste deel! De groepering verspreidde zich snel aangescherpt nadat ze was in staat om te zien waarom ze niet het merk te raken. Het is moeilijk om die kleine bewegingen te zien door het kijken naar de punt van het geweer alleen. Ik probeer niet om een herziening van een functioneel stuk te schrijven totdat ik de tijd gehad om de functionaliteit te testen. Dit kleine pistool (die ik graag meer dan ik ooit verwacht) is nu een tack driver met zowel de open bezienswaardigheden en de laser. Bovendien, vergeet dan niet om het dradenkruis uit te schakelen wanneer u klaar bent. Omdat je een keuze van hoe krachtig je wilt het dradenkruis te worden, is het gemakkelijk om te vergeten uit te schakelen.
Ik ben heel blij met mijn aankoop! Ik heb dit 10000mW laser pointer meer dan een jaar nu, en het is nog steeds als nieuw! Ik heb ontslagen enkele honderden rondes met het uitgerust, en geen verlies van nul. In feite, ik ben een beter schot met dit apparaat dan mijn stalen bezienswaardigheden. Ik verloor een van de schroeven die mounten, dus voor degenen die het kan betreffen, het is een SAE 2-56 door de 1-inch Machineschroef. Met de trigger Wings Gone, u direct zien door het ding van links naar rechts, en er zijn gaten onder de sticker op de bodem, die zou aangeven dat het niet zou veel water te veroorzaken om het te mislukken. Het is nergens in de buurt van de taak.
laserkopen
New Member
New Member

Re: De makers van de laserpointers

Postby laserkopen » December 29th, 2017, 1:19 am

Ik verhuisde het doel terug naar 25yds. I highly recommend waarneming in de laser binnenshuis, indien mogelijk, of op een dag met weinig lichtniveaus. Dientengevolge, heb ik mijn sterclassificatie van 5 neer aan 4 wegens deze minder belangrijke inconsistentie aangepast. De installatie instructie voor de batterijen was verschrikkelijk. Ik ontdekte per ongeluk de batterijdeksel werd gehouden op zijn plaats door een kleine hendel die ik moest verwijderen met een aantal kleine Tang. Ook de JETLASERS website zegt nog steeds twee schroeven, die er niet zijn. Ik ben het bewerken van deze optische Review. Snel aangekomen, het apparaat is een beetje groter en zwaarder dan verwacht. De dag was regenachtig rond de 60 graden van de lens beslagen naar het punt dat ik gaf proberen op nul. Tot slot, onder lage omstandigheden, is het moeilijk te zien door het zicht.
Als ik ga naar een 10W blauwe laser pointer te gebruiken om vast te houden op een doel, kan me niet schelen als het zichtbaar is. Ik denk dat er een probleem met de hoeveelheid ruimte tussen de batterij en de dekking die kunnen worden opgelost met een iets grotere veer of misschien een klein stukje rubber. Voor deze prijs al zou ik niet moeten proberen en het probleem te verhelpen. Het is relatief gemakkelijk te zien in schemerige licht en 's nachts en gemakkelijk aan te passen. Verwacht niet om dit te gebruiken tijdens de dag op het bereik en vooral niet buiten wel. U zult niet in staat zijn om iets te zien. Ik wil deze review voorwoord met een paar punten... Ten eerste, ik heb verschillende optiek met inbegrip van verschillende holografische bezienswaardigheden van verschillende makers, variërend van deze ene, JETLASERS, helemaal tot EOTech. Het is genoeg duurzaam. Ik heb het op jachten en sloeg het rond overvloed. Het heeft nog steeds nul. Ik spreek alleen over het zicht en niet de laser. Het is gewoon werkt en zonder het breken van de Bank.
De 50mW laser pointer was goed, terwijl het duurde. Na droog vuren gedurende 3 minuten of zo, de balk begon te dimmen. Als het gedimd, ik was niet in staat om het te zien 15 meter afstand (en ik heb een goed gezichtsvermogen). Ik denk dat dit product kon niet overweg met de schok van de dia op mijn compacte 9mm. Sommigen kunnen het niet eens, maar ik denk dat het installatieproces is belachelijk en overdreven ingewikkeld. Het product wordt geleverd met vele onderdelen en stukken, zodat het kan hechten aan veel verschillende merken en modellen. Dat is mijn ervaring. Als u nog steeds van plan om dit te kopen, kan je een andere ervaring. De groene laser is goed geconstrueerd en is zeer stevig. Het houdt het is nul zoals ik heb verwijderd en vervangen vele malen w/geen problemen. Binnen een paar weken, zowel van de fragiele schakelaar vleugels had afgebroken door contact met vistuig zakken worden verplaatst in en uit het voertuig, waardoor deze POS volledig nutteloos.
http://laserkopen.jouwweb.nl/voor-katten-en-honden
http://justinmo.reislogger.nl/beste-laserpen-kat.214122
laserkopen
New Member
New Member

Return to Filipinos Overseas